צור קשר

צור קשר

5 טיפים לאפיון דף נחיתה ממיר

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

דף נחיתה הוא אחד הכלים השיווקיים היעילים ביותר באינטרנט, הוא משמש בדרך כלל ככלי מכירתי לאיסוף לידים ופרטים ליצירת קשר של לקוחות המעוניינים במוצר או בשירות מסוים. אל דף הנחיתה הגולשים מגיעים ברוב המקרים לאחר שהם לחצו על מודעת פרסום המופיעה באתר מסוים (באנר), או לאחר לחיצה על קישור ייעודי או מודעת פרסום אחרת. הדף כולל מידע פרסומי ומכיל טופס למילוי פרטים אישיים לצורך יצירת קשר.

חשוב להדגיש כי דפי נחיתה מהווים כיום את הלב של כל קמפיין מצליח באינטרנט, ושימוש נכון בכלי השיווקי האפקטיבי יכול להוביל לקמפיין מוצלח המייצר עוד ועוד מכירות עבור הלקוח. לכן, חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבניית הדף, וכדי שגם אתם תצליחו לשפר את יחס ההמרות אנו מציגים בפניכם 5 טיפים לאפיון נכון ומקצועי של דף נחיתה ממיר.

ניסוח כותרת קצרה וקולעת

רבים אינם יודעים, אך לכותרת של דף הנחיתה יש תפקיד מרכזי בקמפיין. כותרת חייבת להיות קצרה, עד 15 מילים, אך עדיף פחות, וחשוב ליצור קופי מעניין המושך את תשומת הלב וגורם להנעת הגולש לקרוא את המידע בדף הנחיתה ולהשאיר פרטים ליצירת קשר. הכותרת מופיעה בראש דף הנחיתה, במיקום מרכזי, לכן כדאי לנסח טקסט קצר וקולע המעביר מסר שיווקי ברור וקליט.

המחשה ויזואלית

כאשר מאפיינים דף נחיתה חשוב להגדיר את קהל היעד, ובהתאם לכך ניתן לבנות ולעצב את הדף. עליכם לזכור כי הדף מיועד לגולשים לכן העיצוב, המלל ושאר ההמחשות הוויזואליות צריכים להתאים למאפייני קהל היעד. לעיתים, יש צורך בניסוי וטעייה עד למציאת העיצוב הנכון שיגרום לגידול יחס ההמרה.

המחשה ויזואלית כמו תמונה המופיעה בדף הנחיתה חייבת להעביר את הרעיון המרכזי מאחורי הקמפיין וליצור את האווירה המתאימה כדי לגרום לגולש להתעניין במוצר, להשאיר פרטים וכדומה. אפשר גם לשלב סרטון קצר ואפקטיבי בדף הנחיתה, בהתאם למטרות הקמפיין.

בחירה נכונה של צבעים

בעת בניית דף נחיתה חשוב להתייחס לעיצוב הכללי של העמוד, ויש לבחור נכון גם את הצבעים. בחירת צבעים נכונה תשפיע לטובה על יחס ההמרה, לכן כדאי להיעזר באנשי מקצוע מנוסים לעיצוב הדף. לכל צבע יש השפעה אמוציונאלית על הגולשים המגיעים לדף הנחיתה, אך יש להימנע מעומס ויזואלי.

חוויית משתמש

כאשר בונים אתר ניתן דגש רב לנושא חוויית המשתמש, כך עליכם לעשות גם כאשר אתם בונים דף נחיתה ומתחילים קמפיין פרסומי ברשת. חשוב שהקו העיצובי הנבחר יתאים לעיצוב של מודעות הפרסום באמצעותן מגיעים הגולשים לדף הנחיתה הייעודי, כמו כן יש לנסח מלל רלוונטי לגולש ולשלב משפטים שיווקיים ומניעים לפעולה. ככלל, כדאי לבחור עיצוב נקי ופשוט כדי להבליט את המסר ולהימנע מעומס ויזואלי העלול לגרום לגולשים לנטוש מהר את הדף.

דף רספונסיבי

לא ניתן לדעת מראש כיצד יגיעו הגולשים לדף הנחיתה, כלומר מאיזה מכשיר, מסך ומערכת הפעלה. לכן כדאי לבנות את הדף באמצעות מערכת מקצועית לבניית דפי נחיתה, ויש לוודא כי הדף רספונסיבי.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.